Product was successfully added to your shopping cart.

Aktív Kft. webáruház

Kérdése van?
Keresse ügyfélszolgálatunkat

Kosár

Makita HK0500 SDS-PLUS Vésőkalapács

150 590 Ft
96 990 Ft

Az akciós ár 2020.09.30-ig, illetve a készlet erejéig érvényes. Üzleteink árai eltérhetnek.

Termékkód : 11855

Könnyedén vásárolhat bankkártyájával is

1 + 2 év garancia
Ajánlott termékek
Jellemzők:
  • könnyű vésőkalapács SDS- Plus szerszámbefogással
  • ideális vakolat-
  • habarcsmaradványok
  • csempe leveréséhez
  • elektronikus ütésszám szabályozás
  • 12 vésőpozíció
  • a vésőpozíció állítás behelyezett szerszámokkal
  • önkioldó szénkefék
  • porvédett szerszámbefogás
  • D-fogantyú a könnyű kezelhetőséghez és erőátvitelhez

Leszállított tartozékok:
  • Hordtáska ( 824523-2)
  • Szélesvéső ( A-30483)
Technikai specifikációk:
  • Méret (H x SZ x M)468 x 83 x 174 mm
  • Teljesítményfelvétel550 W
  • Befogás típusageeignet für SDS-PLUS
  • Súly3,2 kg
  • Ütésszám2.000 - 3.500 1/perc
  • Ütésenergia1,8 J

A termék adatlapján lévő szállítási információ (1 nap, 3 nap) a munkanapokon 12:00 -ig leadott megrendelés esetén értendő! 

Szállítási költségek:
Minden 20.000 Ft-ot elérő kosárértékű megrendelés esetén ingyenes házhozszállítást biztosítunk az ország egész területén.

0 Ft - 20.000 Ft --> 1290 Ft
20.000 Ft felett INGYENES!  


Házhoz vagy csomagpontba szállítás  GLS futárszolgálattal 40 kg-ig:
• Munkanapokon a 12 óráig beérkező megrendeléseket a következő munkanapon Magyarország egész területén a GLS futárszolgálat házhoz szállítja 8 és 17 óra között (amennyiben a termék adatlapján 1 napos szállítási határidő található)
• Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez.
• A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért ha a lakcímen történő átvétel nem megoldható, akkor szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni.
• Amennyiben a futár nem találja Önt a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot.
• A szállítást megelőző munkanap e-mailben értesítjük Önt megrendeléséről. Ez az üzenet tartalmazza a GLS csomagszámot is, amire hivatkozva a GLS ügyfélszolgálat információt tud adni a csomaggal kapcsolatban.

Házhoz szállítás Magyar Posta Logisztika szolgáltatásával (MPL):
• A Magyar Posta Logisztika a 40 kg feletti küldemények szállítását (kizárólag munkanapokon) emelő hátfalas rakodótérrel ellátott teherautóval végzi, továbbiakban „békával” mozgatja a terméket.
• Az MPL „háztól-házig” szállít, tehát a termék ingatlanba történő további mozgatását/bevitelét az ügyfélnek kell megoldania.
• A postai feladó szelvényre minden esetben feltüntetjük az ügyfél e-mail címét és telefonos elérhetőségeit. A Posta automatikusan értesíti az ügyfelet e-mailben, amely tartalmazza a küldemény azonosítóját. Az e-mailben megadott linken tudja nyomon követni csomagját.  


Amennyiben sérülten kapta a küldeményt 

• Javasoljuk, hogy kiszállításkor/kiérkezésekor – még a futár jelenlétében – vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről!

• Amennyiben valamilyen problémát észlel, kérjük, készítsen fotókat a termék állapotáról és ezt mellékelve írja meg nekünk tapasztalatait az info@aktivkft.hu e-mail címre (rendelési azonosítóval ellátva).

• Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelenteni.

• A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani. 

• A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bírálják el.

• (A nálunk vásárolt termékek rendelkeznek értékbiztosítással, mely a szállítás során keletkezett esetleges károk fedezésére szolgál. Ezt azonban csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha az esetleges problémák, így például a szállításból eredő sérülések, az átvétel során, a futár jelenlétében jegyzőkönyvezésre kerülnek. A jegyzőkönyvben minden fontos körülményt, észrevételt rögzíteni kell az esetleges kárigénnyel együtt.)


Átveheti a szomszéd a csomagomat, ha fizetni is kell érte? 

• A szóban forgó küldeményt a Posta csak abban az esetben fogja a szomszédnak kézbesíteni, ha a küldemény címében megjelölt helyen tartózkodik és rendelkezik meghatalmazással.

• A meghatalmazás letölthető a posta honlapjáról, a www.posta.hu oldalról vagy elérhető az alábbi linken: https://www.posta.hu/static/internet/download/Meghatalmazas_nyomtatvany_20141021.pdf

Személyes átvétel szaküzletünkben:
• Megrendelését díjmentesen átveheti bajai szaküzletünkben.
Baja - Szerelvény és Szerszám Áruház
6500 Baja, Keleti Körút 47.
(Nyitvatartás: Hétfőtől péntekig: 07:30-16:30, Szombaton: 07:30-12:00, Vasárnap: ZÁRVA)  
 

1+2 ÉV EXTRA GARANCIA a MAKITA és DOLMAR gépekre! 

Internetes regisztráció esetén a 3 év garancia érvényes minden Makita és Dolmar gépre! Tekintve, hogy gépeink magas minőségű anyagokból, majd 100 év tapasztalatával készülnek és minden egyes termék minőségellenőrzésen esik át cégünk a kötelező 1 év helyett 3 év garanciát vállal. Ön így biztos lehet abban, hogy termékünk vásárlása esetén hosszú ideig nem lesz gondja vele! 

ELEKTROMOS GÉPEK

Előfordul, hogy a nem megfelelő felhasználás, a használati útmutatóban foglaltak hiányos betartása miatt meghibásodik a termék. Ezekben az esetekben nem jár a garanciális javítás és Ön bosszús vagy csalódott lehet. Mi ezt megértjük és ezekre az esetekre vezetjük be az EXTRA garancia szolgáltatásunkat. Az EXTRA garancia szolgáltatás keretén belül akár ingyenesen, vagy rendkívül kedvező áron vállaljuk azon elektromos kéziszerszámok javítását, amelyek meghibásodása nem garanciális. Ez természetesen nem mentesít a megfelelő gépválasztástól és használattól, de ha megtörtént a baj, mi segítő jobbot nyújtunk! 

KERTI GÉPEK

A MAKITA illetve a DOLMAR kerti gépekre 3 év garanciát vállalunk. A garancia a gyártási és a szerelési hibákra vonatkozik, az irreális túlterhelésből, a kenési elégtelenségből, nem megfelelő tartozék használatból, stb eredő meghibásodások nem.

Kerti gépeink a következő termékcsoportokban találhatók: sövényvágók; szegélynyírók, fűkaszák; fűnyírók; láncfűrészek; egyéb kerti gépek. A termékek teljes listája elérhető a www.makita.hu oldalon.

A 3 év EXTRA garancia szolgáltatás feltétele a gépnek a vásárlást követő 4 héten belüli regisztrálása a regisztrációs oldalon.

Fontos! A Makita és Dolmar típusú gépeket szerződött partnereinktől javasoljuk beszerezni, mert a gépregisztrációt csak ebben az esetben tudjuk garantálni. Partnereink között település alapján a Segítség menüpont alatt a Partnerkeresőben lehet válogatni.

A 3 év EXTRA garancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:

gépkölcsönzős termékek

szándékos rongálás

túlterhelés

kábelszakadás

beazonosíthatatlan, hiányzó dokumentációjú gépekre

Briggs and Stratton és Honda motorokra (ezekre a motorokra a gyártói garancia érvényes)


Garanciális meghibásodás esetén ingyenesen eljuttatjuk a terméket a Makita Kft Központi Garanciális Szervizébe, jelezni e az info@aktivkft.hu címen kell vagy hívja a 06-80-625482 számot.