Product was successfully added to your shopping cart.

Aktív Kft. webáruház

Kérdése van?
Keresse ügyfélszolgálatunkat

Kosár

Hitachi HiKOKI DV18DGAL Akkus fúró-ütvefúró-csavarozó 18V

78 000 Ft
Termékkód : DV18DGAL

Könnyedén vásárolhat bankkártyájával is

1+2 év garancia
Ajánlott termékek

Jellemzők:
- Ütvefúrás üzemmód
- 70 Nm nyomaték
- Nagyon erős 4 pólusú motor 70 Nm (kemény) meghúzási nyomatékkal
- Fém gyorstokmány
- 13 mm-es fém befogás
- Kompakt dizájn – hosszúsága csak 210 mm
- Tengely retesz
- Elektromos fék
- LED munkafény
- Puha markolat
- Irányváltó (előre-hátra) kapcsoló
- 22 fokozatban állítható nyomaték
- 2 x 2,5 Ah akku alaptartozék
- Praktikus koffer

Műszaki adatok:
Furat fában: 38 mm
Furat téglában: 13 mm
Furat acélban: 13 mm
Max. nyomaték: 70 Nm
Üresjárati fordulatszám (alacsony): 0 - 400 /perc
Üresjárati fordulatszám (magas): 0 - 1500 /perc
Hossz: 210 mm
Tömege: 1,6 kg

A termék adatlapján lévő szállítási információ (1 nap, 3 nap) a munkanapokon 12:00 -ig leadott megrendelés esetén értendő! 

Szállítási költségek:
Minden 20.000 Ft-ot elérő kosárértékű megrendelés esetén ingyenes házhozszállítást biztosítunk az ország egész területén.

0 Ft - 20.000 Ft --> 1290 Ft
20.000 Ft felett INGYENES!  


Házhoz vagy csomagpontba szállítás  GLS futárszolgálattal 40 kg-ig:
• Munkanapokon a 12 óráig beérkező megrendeléseket a következő munkanapon Magyarország egész területén a GLS futárszolgálat házhoz szállítja 8 és 17 óra között (amennyiben a termék adatlapján 1 napos szállítási határidő található)
• Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez.
• A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért ha a lakcímen történő átvétel nem megoldható, akkor szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni.
• Amennyiben a futár nem találja Önt a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot.
• A szállítást megelőző munkanap e-mailben értesítjük Önt megrendeléséről. Ez az üzenet tartalmazza a GLS csomagszámot is, amire hivatkozva a GLS ügyfélszolgálat információt tud adni a csomaggal kapcsolatban.

Házhoz szállítás Magyar Posta Logisztika szolgáltatásával (MPL):
• A Magyar Posta Logisztika a 40 kg feletti küldemények szállítását (kizárólag munkanapokon) emelő hátfalas rakodótérrel ellátott teherautóval végzi, továbbiakban „békával” mozgatja a terméket.
• Az MPL „háztól-házig” szállít, tehát a termék ingatlanba történő további mozgatását/bevitelét az ügyfélnek kell megoldania.
• A postai feladó szelvényre minden esetben feltüntetjük az ügyfél e-mail címét és telefonos elérhetőségeit. A Posta automatikusan értesíti az ügyfelet e-mailben, amely tartalmazza a küldemény azonosítóját. Az e-mailben megadott linken tudja nyomon követni csomagját.  


Amennyiben sérülten kapta a küldeményt 

• Javasoljuk, hogy kiszállításkor/kiérkezésekor – még a futár jelenlétében – vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről!

• Amennyiben valamilyen problémát észlel, kérjük, készítsen fotókat a termék állapotáról és ezt mellékelve írja meg nekünk tapasztalatait az info@aktivkft.hu e-mail címre (rendelési azonosítóval ellátva).

• Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelenteni.

• A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani. 

• A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bírálják el.

• (A nálunk vásárolt termékek rendelkeznek értékbiztosítással, mely a szállítás során keletkezett esetleges károk fedezésére szolgál. Ezt azonban csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha az esetleges problémák, így például a szállításból eredő sérülések, az átvétel során, a futár jelenlétében jegyzőkönyvezésre kerülnek. A jegyzőkönyvben minden fontos körülményt, észrevételt rögzíteni kell az esetleges kárigénnyel együtt.)


Átveheti a szomszéd a csomagomat, ha fizetni is kell érte? 

• A szóban forgó küldeményt a Posta csak abban az esetben fogja a szomszédnak kézbesíteni, ha a küldemény címében megjelölt helyen tartózkodik és rendelkezik meghatalmazással.

• A meghatalmazás letölthető a posta honlapjáról, a www.posta.hu oldalról vagy elérhető az alábbi linken: https://www.posta.hu/static/internet/download/Meghatalmazas_nyomtatvany_20141021.pdf

Személyes átvétel szaküzletünkben:
• Megrendelését díjmentesen átveheti bajai szaküzletünkben.
Baja - Szerelvény és Szerszám Áruház
6500 Baja, Keleti Körút 47.
(Nyitvatartás: Hétfőtől péntekig: 07:30-16:30, Szombaton: 07:30-12:00, Vasárnap: ZÁRVA)   
 

Az 1 + 2 év garancia vonatkozik a készülék, anyag vagy gyártási hibából eredő hibás alkatrészeinek ingyenes cseréjével történő javítására. További kártérítési igények ( kivéve, ha arra a törvény kötelez ) nem érvényesíthetők.


A regisztrációt a vásárlás utáni első 4 héten belül kell elvégezni!

A garancia a vásárlás dátumával kezdődik, és a 2010 április 1. után vásárolt termékekre vonatkozik.


Minden egyes gépet külön kell regisztrálni.

A regisztrációt a kereskedő is elvégezheti.


A regisztráció csak akkor lehetséges, ha a vásárló hozzájárul az ott megadandó adatainak a rögzítéséhez.

Bármilyen kérdés merül fel, szívesen segítünk a +36-20-569-5756, 06-1-264-3433, 06-1-264-3428-as telefonszámokon.

A regisztrációt követően a rendszer gépenként egy garancia tanúsítványt küld a megjelölt e-mail címre, amit kérjük, nyomtasson ki.

A 2 évvel meghosszabbított garancia a tanúsítvány, az eredeti számla és a jótállási jegy együttes meglétével és bemutatásával érvényesíthető. Természetesen az adatoknak minden kétséget kizáróan egyeznie kell.

A komplett dokumentációval rendelkező gép garanciális javítása, kizárólag a Hitachi központi márkaszervizében, vagy a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szervizekben végezhető el.

A benzinmotoros gépek és az elektromos fúró–véső és bontókalapácsok 1+2 éves garanciája csak akkor érvényes , ha évente legalább egyszer valamelyik garanciális szervizünkben karbantartásra bevitte. 


A 2012 június 15-től vásárolt Li-ion-os akkumulátorokra megfelelő internetes regisztráció esetén 1+2 év kiterjesztett garanciát vállalunk. A többi akkumulátorra és töltőre, illetve a szerszámgépekkel szállított tartozékokra a gyári garancia 6 hónap.


A 1+ 2 évvel meghosszabbított garancia az alábbi esetekben nem alkalmazható:

- a folyamatos, üzemszerű termelésben bevont gépekre

- a gépkölcsönzésre használt termékekre

- a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra

- a természetes elhasználódásból eredő kopásokra

- a kopóalkatrészekre (pl. csapágyak, tömítések, szénkefe, zsír stb...)

- a géppel szállított tartozékokra


Ezen esetekben továbbra is a törvényben előirt 1 év garanciát vállaljuk.


A garanciális szolgáltatásoknál a jótállási jegyben leírt feltételek érvényesek. Kérjük olvassa el figyelmesen.

Ha a berendezését nem regisztrálta az 1+2 éves Garanciára, akkor a fentebb részletezett garanciális feltételek csak a törvényben meghatározott 1 évig érvényesek. Ebben az esetben garanciális igényét a vásárlást igazoló bizonylatok bemutatásával, érvényesítheti.